A Mediator - Marketing - DigitalHungary most ünnepli 20. születésnapját, ahol a digitális és a hagyományos világ találkozása valósággá válik. Az élet virtuális dimenziója egy új évtizedbe lép!


A független, full-service reklámügynökség szerda este tartotta 20. születésnapi party-ját ügyfelei, partnerei, illetve jelenlegi és ex-kollégái társaságában a budapesti Kioskban.

A laza hangulatú ünnepségen az elmaradhatatlan gyertyafújás és tortavágás mellett levetítették az ügynökség elmúlt húsz évét összefoglaló - a kollégák számára sok szívmelengető pillanatot felvonultató - kisfilmet, illetve a közel kétszázötven vendég mindegyike megkapta a Mediator évfordulós könyvét, hogy magukkal is vihessék a legizgalmasabb, legfelemelőbb vagy épp legviccesebb mozzanatokat az elmúlt két évtizedből.

"Négyesi Tamás ügyvezető szavai szerint az, hogy nemcsak a jelenlegi, hanem a régi kollégák és korábbi ügyfelek is ilyen nagy számban jelen vannak itt, világosan jelzi, hogy a Mediator képes erős közösséget építeni azokból, akik kapcsolatba kerülnek velünk. 'Sokan érzik a szenvedélyt, amellyel a reklámszakmához közelítünk, de az is fontos, hogy a technológia egyre nagyobb szerepet játszik a területen, mi mégis mindig az emberi oldalra helyezzük a hangsúlyt. Legyen szó akár ügyfeleink, akár a fogyasztók igényeinek megértéséről, ez a megközelítés már a cégünk alapvető értékeivé vált' - tette hozzá az ügynökség filozófiájára utalva."

Biró László, a cég vezetője, a fejlődés izgalmas ívét emelte ki, amelyet az ügynökség az elmúlt két évtized során bejárt. "Amikor 2013-ban átvállaltam a cég irányítását, csupán egy 10 fős garázscégként indultunk. Azóta sikerült az ország egyik legjelentősebb és legsikeresebb ügynökségévé fejlődnünk. Hálás szívvel köszönöm mindenkinek, aki akár csak egy napot is velünk töltött" - fogalmazott a két évtized mérföldköveiről.

"Kreatív közösséget alakítunk ki, ahová örömmel tartozik bárki, és ahol a teremtő munka öröme mindenkit magával ragad" - osztotta meg Csirke Dániel, a kreatívigazgató. "Célunk egy olyan inspiráló légkör megteremtése, ahol mindenki érezheti, hogy az ötleteik fontosak, és az általuk befektetett extra energiát a csapat, az ügyfelek és a szakmai közösség is értékeli" - tette hozzá a szakember. Az elmúlt években a szakmai elismerések bőségesen érkeztek: a Mediator több mint hatvan hazai és nemzetközi díjat nyert, köztük egy Golden Drum Grand Prix-t, mindössze az utolsó két év alatt. E díjaknak köszönhetően az ügynökség idén a kreatívügynökségi M-lista 4. helyén, az Apex PR toplista 3. helyén, a médiaügynökségi rangsor 2. helyén, valamint a BTL/Event lista 2. helyén végzett, emellett számos ügyfelüket is a megbízói toplisták élvonalába segítették.

Az évforduló tiszteletére a Mediator különleges ünnepi arculatot öltött, amely nem csupán az est ajándékain tükröződik, hanem a közösségi média platformjain is megjelenik.

Related posts