Az RTL-nek még a TV2-t sem tudta megizzasztania.


Jelenleg a nyári szabadságok csúcsidőszakában vagyunk, így augusztus 12. és 18. között sokan elhagyták a képernyőket. Azonban mégis született egy nyertes.

A magyarok többsége augusztusban tölti szabadságát, amit a nézettségi statisztikák is tükröznek. Az őszi műsorok bevezetése azonban még csak lassan érkezik, amit a beharangozók számának csökkenése is jelez. A Sztárbox például olyan várakozással övezett, mint a Messiás visszatérése, de színre lép a Nyerő Páros új évada is, valamint az X-faktor is feltámad. Külön érdekesség, hogy a Megasztár új zsűritagokkal tér vissza, miközben az Ázsia Expressz és a Kísértés is friss epizódokkal bővül.

Az RTL a főműsoridő első szakaszában Az ugrás epizódjait tűzte műsorra, azonban a kvízműsor ismétlésének népszerűsége az előző héten jelentősen visszaesett. Úgy tűnik, sokan inkább a szabadban töltik az estéiket. A kiemelt kereskedelmi célcsoportban a vetélkedő 126 ezer nézőt vonzott, míg a Kalandra fal! legújabb részei 77 ezer embert értek el.

A párhuzamosan futó, új részekkel jelentkező Szerencsekerék a kiemelt kereskedelmi korcsoportban 167 ezer nézőt ültetett a képernyők elé, a Legyen Ön is milliomos! viszont 171 ezres nézőszámot hozott.

A 33. héten a kereskedelmi szegmens legfontosabb korcsoportjában, azaz a 18-49 évesek körében, az M1 Híradója volt a legnépszerűbb, 239 ezer nézővel. Ezt követően a TV2 Tények című hírműsora 217 ezer érdeklődőt vonzott, míg a Tények Pluszra 172 ezren voltak kíváncsiak. Ezzel szemben az RTL Fókuszát 130 ezer néző követte, míg a Fókusz Plusz csak 90 ezer embert ültetett a képernyők elé.

Egyedivé téve: Az RTL Klub vasárnap esti hírmagazinja, a Házon kívül, 178 ezer nézőt vonzott, míg az ATV a Napló ismétléseivel próbálta elcsábítani a közönséget. Ezzel szemben a TV2 újból életre keltett Naplója 165 ezer embert ültetett a képernyők elé.

A TV2 ismét sikeresen megújította a nézettségi versenyt egy régi klasszikus, az Angyalbőrben című sorozat révén, amelyre 159 ezer néző volt kíváncsi a kiemelt kereskedelmi célcsoportban az utóbbi héten. Emellett a csatornán futó török dráma, Az aranyifjú, is népszerűnek bizonyult, hiszen 128 ezer embert vonzott a képernyők elé. A féktelen szív című sorozat is hozzájárult a TV2 sikeréhez, 126 ezer nézőt megnyerve magának. Ezzel szemben az RTL Klub sorozatai nem tudtak kiemelkedni, hiszen A mi kis falunk népszerűsége az elmúlt héten mindössze 90 ezer nézőre rúgott, ami igencsak elmarad a korábbi időszakok statisztikáitól.

A múlt heti Forma-1-es esemény kiemelkedő nézettsége már eltűnt a történelem süllyesztőjében. A keddi Bajnokok Ligája mérkőzés, ahol a Ferencváros 3:0-ra legyőzte a bolgár Ludogorecet, és ezzel biztosította helyét a következő körben, az M4 Sporton sajnos nem vonzott nagy tömeget, hiszen mindössze 153 ezer néző követte figyelemmel a játék izgalmait a képernyők előtt.

Az RTL közvetítette a Szuperkupát (PSG-Tottenham) erre még kevesebben, csak 107 ezren voltak kíváncsiak.

Az angol bajnokságra a MATCH4 platformon még szűkebb nézői kör figyelt fel, hiszen mindössze 81 ezer fanatikus követte a történéseket. Ezzel szemben a Fizzliga labdarúgó-mérkőzését, valamint az UEFA Konferencia Liga legfrissebb összecsapását egyaránt 72 ezer érdeklődő élvezte.

A múlt héten a TV2 műsorán debütáló Pretty Woman - Micsoda nő című film kiemelkedő sikert aratott, hiszen a kánikulai hőség ellenére 119 ezer nézőt vonzott a célzott kereskedelmi korcsoportból.

Related posts