A Primark varázslatos módon hódította meg a magyar vásárlók szívét. Színes, divatos kollekcióikkal és megfizethető árazásukkal gyorsan népszerűvé váltak a fiatalok körében. A bolt belső tere igazi vásárlási élményt kínál, ahol a kedvelt ruhadarabok mellet
Az ír divatóriás, a Primark, rendkívül pozitív tapasztalatokról számolt be magyarországi piacra lépésének első félévében.
A cég emailben reagált a HVG érdeklődésére, és a válaszokból világossá vált, hogy a tavaly májusi megnyitó óta a Primark budapesti boltja rendkívüli népszerűségnek örvend. A vállalat képviselői megosztották, hogy "kellemes meglepetésként érte őket a magyar vásárlók lelkesedése és izgatottsága, mind az üzlet nyitásakor, mind az azt követő hónapokban." Különösen örömteli számukra, hogy nemcsak divatkollekcióik, hanem a lakberendezési és életmódbeli termékeik iránt is kiemelkedő kereslet mutatkozott.
A Primark vásárlóközönsége rendkívül sokszínű, a legfiatalabbaktól kezdve az idősebb generációkig terjed. A vállalat folyamatosan bővíti és fejleszti termékkínálatát, hogy minden korcsoport számára megfeleljen. Külön hangsúlyt fektetnek olyan speciális termékkategóriákra is, mint például a posztoperatív melltartók és a menstruációs fehérneműk, ezzel biztosítva, hogy a különböző vásárlói igények maximálisan kielégüljenek.
A vásárlási szokásokat nézve a Primark megfigyelései szerint a nők hajlamosak szélesebb spektrumot felfedezni, és általában nagyobb értékben költenek. Ezzel szemben a férfiak gyakran célzottan, az alapvető ruházati cikkekre fókuszálnak. A legnépszerűbb termékek közé tartoznak a mindennapi alapdarabok, a szabadidő-ruházat és a farmerkollekciók, valamint a szezonális ajánlatok.
A karácsonyi időszak különösen sikeresnek bizonyult a Primark számára Magyarország területén.
Jelenleg nem áll rendelkezésre konkrét elképzelés egy új magyarországi bolt megnyitásáról, azonban a jövőbeni lehetőségek mindig izgalmasan alakulhatnak.
A Primark jelenleg új lehetőségeket kutat a régióban történő további növekedés érdekében.
A vállalat hivatalosan is bejelentette, hogy a következő évek során két új bolt megnyitását célozta meg Romániában.
A Primark a közeljövőben nem tervezi a Click and Collect szolgáltatás bevezetését Magyarországon, és online értékesítést sem végez.
Az árképzést illetően a Primark igyekszik alacsonyan tartani az árakat, és a magyarországi indulás óta nem emelt árat.
Bár a Primark optimista a magyarországi piacot illetően, hangsúlyozzák, hogy még a piac megismerésének korai szakaszában járnak. A jövőbeli terveiket illetően a cég képviselői így fogalmaztak: "mindig keressük azokat a lehetőségeket, amelyekkel egyedi kínálatunkat elérhetővé tehetjük még több vásárló számára Közép- és Kelet-Európában."