Felejthetetlen reptéri incidens: Megdöbbentő esemény zajlott le a Wizz Air magyar utasaival Dubajban, amikor váratlanul mindenkit kényszerítettek a repülőgép elhagyására.

Dubajban rekedtek a Wizz Air magyar utasai, és még csak rendes tájékoztatást sem kaptak arról, hogy mi történik és mikor tudnak útnak indulni.
A Wizz Air magyar utasai Dubajban ragadtak, és tapasztalataik alapján a helyzet meglehetősen zűrzavaros volt. Az utasok elmondása szerint az érkezés után mindenkit leengedtek a repülőgépről, majd egy órán át kaotikus körülmények között terelgették őket. A részleteket az EconomX számolt be.
A W62498 járatszámú Wizz Air járat, amely 21:55-kor indult volna Dubajból Budapestre, kezdetben zökkenőmentesen zajlott: az utasok problémamentesen becsekkoltak, és a beszállítás is időben kezdődött el. Ám a helyzet hamarosan megváltozott, amikor kiderült, hogy a gép végül mégsem tud elstartolni. Az utasok már több mint egy órája várakoztak, amikor értesítették őket, hogy a repülőgép tankolására van szükség. Ezt követően további várakozás következett, remélve, hogy sikerül orvosolni a problémát, de sajnos nem történt előrelépés.
"Számos pletykát hallottunk arról, hogy a probléma valójában nem az üzemanyaggal volt kapcsolatos, de ezt sajnos nem tudjuk hitelesen megerősíteni" - fejtette ki az egyik utas az Utazómajomnak.
Az órák lassan teltek, és a helyszínen egyre többen terültek el a földön, köztük gyerekes családok is. A reptéren várakozó utasok között feszültség és idegesség uralkodott, amit főként az információk hiánya és a kimerültség fokozott. Az emberek arcán a fáradtság nyomai, a szorongás pedig mindenkit körülölelt, mint egy nehéz takaró.
A helyi földi kiszolgálók tájékoztatták az utasokat, hogy a Wizz Air munkatársai nem hajlandók a nyilvánosság elé lépni. Az utasok hiába próbálnak velük kommunikálni, a földi személyzet biztosította őket arról, hogy mindent megtesznek a helyzet orvoslása érdekében.
A portál beszámolója szerint egy panaszkodó utas a saját zsebéből finanszírozta a szállodai szobáját, azonban a repülőtéren nem engedték szabadon távozni. Sőt, olyan helyre vezették őket, ahol se étterem, se büfé nem volt elérhető, így víz és étel nélkül kénytelenek voltak várakozni.
A Wizz Air végre ma hajnalban, pontosan 3 órakor egy e-mailt küldött az utasoknak, melyben egy szálloda weboldalához vezető link található. Ezen a felületen mindenki lehetőséget kapott arra, hogy saját magának szobát foglaljon.