Látványos stílusban búcsúzik a kecskeméti sport-Mercedes!


Az év zárásáig elérhető, mindkét karosszéria-változatban kapható a Mercedes‑AMG CLA 45 S 4MATIC+ Final Edition.

Négyajtós kupé és kombi (shooting brake) kivitelben egyaránt megrendelhető a Mercedes‑AMG CLA 45 S 4MATIC+ Final Edition, amely nevéből kiindulva egyben a hattyúdala is lesz a kecskeméti CLA-széria legerősebb tagjának - ez persze nem meglepő, hiszen a vadonatúj CLA nem Kecskeméten fog készülni.

A Final Edition különleges fekete vagy szürke árnyalatban érhető el; az előbbi esetén sárga, míg az utóbbinál fekete színű, méretes 45S matricát találunk az ajtókon. Mindkét sötét tónushoz tökéletesen illik a sárga, amit az AMG is jól tud, ezért a külső tükörházakra és a kerékagy-borításra felhelyezett AMG-logó, valamint a 19"-os keréktárcsák peremét is ezzel az élénk színnel hangsúlyozták. A féknyergek elegáns, fényes fekete árnyalatban pompáznak, fehér AMG logóval; az üzemanyagtöltő sapka pedig krómozott, fekete AMG logóval díszített, ami tovább növeli az autó kifinomultságát.

A járművet egy sor további elegáns külső részlet jellemzi, amelyek fényes fekete színben pompáznak, míg a kipufogóvégek sötét krómozást kaptak. Ezek az elemek az AMG éjszakai csomag részei; ha pedig ez még nem lenne elég sötét, elérhető az AMG éjszakai csomag 2 is, amely még több részletet öltöztet feketébe. A Final Edition vásárlói pedig a fényes fekete emblémák és a hűtőrács-lamellák látványának is örvendhetnek.

Az AMG aero csomag szintén választható, és az elemeit szélcsatornában alaposan tesztelték. A csomag tartalmazza az első kötényt, a különleges oldalsó szárnyacskákat, valamint a csomagtérfedél peremén vagy a tető kilépő élén található megnövelt légterelőt, attól függően, melyik modellváltozatról van szó. Emellett a hátsó diffúzor is része ennek az izgalmas csomagnak.

Az utastérben, ahogy az várható volt, egy lenyűgöző fekete és sárga színpaletta fogad bennünket.

A sportülések különleges vegyes szintetikus kárpitozása sárga varrással készült, hasonlóan az ajtópanelekhez és a műszerfalhoz. A fejtámaszokon a 45S logó díszeleg, míg a középkonzolon a "45 S Final Edition" feliratú plakett hívja fel magára a figyelmet.

A hajtásláncot a gyártás utolsó szakaszában nem módosították: a 2,0 literes turbómotor lenyűgöző 421 lóerőt produkál. Az autó végsebessége eléri a 270 km/órát, és mindössze 4,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára álló helyzetből.

Related posts