Meghan Markle ismételten botrányos döntést hozott: az új márkája nemcsak egy kisváros logóját koppintotta, hanem egy divatcég nevét is átvette. | szmo.hu


Meghan Markle új márkájával egyszerre két botrányba is belekeveredett: a jelek szerint nem csak a saját ötleteit szereti újrahasznosítani az egykori színésznő.

Meghan Markle legújabb vállalkozása, az As Ever, még csak a kezdeti lépéseknél tart, de máris két különböző jogi kihívással néz szembe. Egy spanyol kisváros és egy New York-i családi vállalkozás azzal vádolja, hogy jogtalanul eltulajdonította az ő arculati elemeiket.

Xisca Mora, a mallorcai Porreres polgármestere jogi lépéseket fontolgat Meghan Markle ellen, miután felfedezték, hogy az új márka logója feltűnően hasonlít a város címerére.

A Porreres-i címeren egy pálmafa és két madár található, ami hasonlít Markle As Ever logójára. A fő eltérés csupán annyi, hogy míg az eredeti színes, addig a logó fekete-fehér kivitelben készült.

Mora jelenleg még fontolgatja a különböző lehetőségeket, de nem kesereg azon, hogy a botrány következtében a kisváros hirtelen a nemzetközi figyelem középpontjába került.

Meghan Markle eddig nem reagált a plágiumvádakra, ahogy a képviselete sem adott hivatalos választ.

Nem csupán az a hír, hogy egy spanyol város jogi lépéseket tervez, hanem az is, hogy Meghan Markle a névválasztása révén egy helyi vállalkozót is felbosszantott.

Egy nappal azután, hogy Markle bejelentette, hogy az American Riviera Orchard nevű márkáját As Ever névre változtatja, Mark Kolski, egy New York-i divatmárka alapítója nyilvánosságra hozta, hogy az ő vállalkozása már 2017 óta ezzel a névvel működik.

"Wow, és helló!" - írta Kolski az Instagramon. "Köszönöm mindenkinek, aki ismeri és szereti a kis családi márkánkat.

Bár Kolski nem birtokol védjegyet az As Ever név alatt, kijelentette, hogy nem szándékozik módosítani a márkanevét.

Ez egy apró, családi vállalkozás, amely szinte teljes mértékben egyetlen ember lelkesedésére épül.

Markle-ék azonban határozottan cáfolják, hogy a névválasztás problémát okozna számukra. Egy bennfentes információi alapján az As Ever egy életmódmárkaként fog működni, nem pedig ruházati céggel, így Kolski vállalkozásával nem fognak közvetlen versenybe kerülni.

Meghan Markle kedden hivatalosan is bemutatta legújabb vállalkozását, az As Ever márkát. Elárulta, hogy az elnevezést már 2022-ben levédette, de tudatosan várta a megfelelő alkalmat, hogy felfedje a projektet.

Nagy lelkesedéssel osztom meg veletek az As Ever-t – egy olyan márkát, amelyet a legnagyobb szenvedéllyel alkottam meg – írta az Instagramon. Vagy talán egyre többen vélik úgy, hogy szívvel-lélekkel gyűjtögettem a világban fellelhető inspirációkat.

A brand profiljának megválasztása valóban megosztó téma. Számos vélemény létezik arról, hogy a hercegné tevékenysége sokak szerint csupán Martha Stewart és Joanna Gaines népszerű életmódtanácsadói stílusának utánzása. A párhuzamok egyértelműek, de kérdéses, hogy mennyire eredeti vagy innovatív a megközelítése.

Related posts