A Harcosok órája nem hozta meg a várt sikert, így hirdetések nélkül maradt.
A Fidesz ambiciózus kommunikációs stratégiája váratlanul elakadt, hiszen a Harcosok órája nézettsége drámai módon, 96 százalékkal csökkent, miután a politikai hirdetések eltűntek a Facebook felületéről. Úgy tűnik, hogy a "digitális honfoglalás" nem tudta megugrani a Zuckerberg-hágót.
A Harcosok órája 2025 júliusában, grandiózus felhajtás kíséretében indult el a Facebookon és a YouTube-on. A premier hetét követően a nézettségi számok hamar elérték a milliós szintet. Azonban már az első epizódok során is nyilvánvalóvá vált, hogy a valódi nézői érdeklődés jelentősen elmarad a hivatalosan közölt adatoktól. A nézettség növelése pedig nagyrészt a hirdetésekre támaszkodott, ami felvetette a kérdést, hogy mennyire tükrözik a számok a valóságot.
Szeptemberben is napi nézettség-vásárlásra költöttek - 4,7 millió forintot a Harcosok órája reklámozására -, amivel egyébként az ellenzéki produkciók költéseit is messze felülmúlta ez az egyetlen műsor.
Október első napjától kezdve a Meta felfüggesztette a politikai hirdetéseket az Európai Unió területén. Ezt követően a legutóbbi négy epizód nézőszáma körülbelül 6500-ra csökkent, míg az azt megelőző 15 adás átlagos nézettsége közel 182 900 volt – derül ki a Telex jelentéséből.
Ez az adatok szerint több mint 96 százalékos nézőveszteség - az algoritmusok hidegen hagyják azt, aminek organikus érdeklődése alig van.
A Telex felveti, hogy a Harcosok óráját Németh Balázs személyes Facebook-oldalán sugározták, ahol alig volt 70 ezer követő, ahelyett, hogy a Fidesz hivatalos oldalát használták volna (420 ezer követővel). Szintén furcsa döntésnek tűnik, hogy az adásaik ritkán kerültek ki például Orbán vagy Szijjártó széles követőbázisához, pedig csak egy kattintás lett volna.